Google search kampanje

Google search kampanje mogu povećati prodaju i do 80%

Da li znate koje marketinške aktivnosti su najuspešnije i kada donose nabolje rezultate? Kada uspete da prepoznate nekoga ko je u potrazi za proizvodom ili uslugom i baš u tom trenutku mu ponudite ono šta traži. Google search kampanje su baš ono što spaja potražnju i ponudu. Kada se javi potreba za nekim proizvodom ili uslugom, prva akcija je pretraga za istim na google pretraživaču. U trenutku kada se pretražuje putem pretraživača, google nam daje mogućnost da plasiramo reklamu u vidu search oglasa na vrhu pretrage.

 

Da li ste spremni za promenu?

Besplatno proverite da li na vašim accountima postoji prostor za poboljšanje 

Google search kampanja mora biti relevantna za korisnika kako nas google ne bi penalizovao zvog irelevantnosti. Ceo koncept google search mreže leži u pravilnom odabiru ključnih reči za koje želimo da se pokazujemo, i odabir negarivnih ključnih reči koje će blokirati pojavu oglasa. O negativnim ključnim rečima će biti govora u daljem tekstu baš iz razloga njihove važnosti.

 

Pre samog odabira ključnih reči potrebno je definisati neke osnovne funkcionalnosti koje je potrebno podesiti, a to su:

 

  • Lokacija – Imamo mogućnost targeta po logaciji. Ovde možemo odabrati neku državu, grad ili radijum. U obzir dolazi i kombinacija ili više lokacijskih targeta od jednom

 

  • Jezik –  Možemo targetovati ljude kojima je google pretraživač podešen na određenom jeziku. 

 

  • Publika – Daje nam mogućnost targetovanja neke precizno definisane publike. U praksi se ovo najčešće koristi za remarketing search kampanje (RLSA). Ukoliko se preskoči ova opcija oglas će se prikazivati svima koji ukucaju ključne reči o kojima će više reči biti u nastavku teksta

 

  • Budžet – Ovde se definiše prosečan dnevni budžet koji smo spremni da potrošimo na konkretnu kampanju. Napomena je da google sme da ide i preko tog budžeta, ali će u mesec dana uvek biti u datom budžetu

 

  • Bidding – Opcije bidovanja na ključne reči. Postoje razne opcije bidovanja na ključne reči. Moguće je ručno odrediti koliko smo spremi da platimo za klik na odrđenu ključnu reč. Međutim google nam daje i napredne opcije gde se može koristiti strategija povećanja broja klikova ili konverzija. Takođe postoje i opcije bidovanja na konkretnu konverziju.

 

Kada smo postavili osnovne postavke kampanje, da bi ona krenula potrebno je definisati još dve stavke bez čega kampanje ne mogu krenuti.

 

  • Ključne reči

  • Izgled oglasa

 

Ključne reči 

Veoma je bitno napraviti plan ključnih reči za koje želimo da se prikažemo na google pretraživaču. Ukoliko se ova stavka ne uradi dobro, doći ćemo u sitauciju da se novac namenjen kampanji rasipa na irelevantne pojmove i samim tim ne doprinosi ostvarenju željenih rezultata. Ove je jako bitno da se prilikom analize ključnih reči stavimo u ulogu onoga ko traži proizvod ili uslugu i na taj način zaključimo preko kojih reči će relevantan saobraćaj doći na naš web site ili aplikaciju.

 

Treba voditi računa i o tome da se ne stavljaju isklučivo stručni nazivi proizvoda ukoliko je u pitanju proizvod ili usluga koja nije namenjena isključivo ljudima za određenu stručnu oblast. Neretko i sam naziv brenda ili konkretnog tipa nije pogodan za ključnu reč, već treba izabrati širi pojam.

 

Kod odabira ključnih reči, posebno treba obratiti pažnju na frazu u kojima se mogu pronaći ključne reči. Koliko je bitan odabir ključnih reči, toliko je bitno i pronalaženje negativnih ključnih reči. Ovo je veoma bitno pratiti kako bi se sprečilo rasipanje budžeta. Konkretno funkcioniše na sledeći način. Ukoliko u frazi koju neko pretražuje imate negativnu ključnu reč, vaš se oglas neće pokazati. Pa tako ukoliko nudite usluge IT kurseva, obavezno će u negativnim rečima da se nađe reč ‘’besplatan’’. 

 

Od presudnog značaja ne da ovo radni neko ko je stručan i ima iskustva. Navešćemo samo jedan primer servisa i prodaje delova koji se pozicioniraju isključivo na području Beograda. Ukoliko se u search termu pojavi temrim ‘’Delovi za automobile Novi Sad’’, kako bi isljučili da se oglas opet pojavljuje u drugom gradu najveća greška koju možemo uraditi je ‘’Novi’’ staviti u negativnu ključnu reč. Ovo je greška iz razloga, ukoliko se pojavi upis sa ‘’Novi delovi Beograd’’ oglas sadrži ‘’Novi’’ i neće se pokazati, čime dolazimo do gubitka najrelevantnije publike.


Izgled oglasa 

Google search oglasi se sastoje iz 3 naslova i 2 opisa. Od toga ne moraju svi elementi da se pojave u svakoj pretrazi kada je prikazan i oglas. 2 naslova i jedan opise se uvek pojavljuju, a ostalo zavisi od mnogo faktora. Ovo je bitno zbog toga što bitne informacije moraju biti sadržane u tim elementima koji se svakako pojavljuju. Naslovi mogu imati maksimum 30 karaktera, a opisi do 90.

Naše usluge

Specijalizovani smo za sledeće usluge:

Google oglašavanje

Mislili ste da je put do vrha google pretraživača dug? Postignite to u jednom danu

SEO

Vaš sajt mora biti optimizovan prema Google pravilima kako bi vremenom dobio visoku poziciju.

Web analitika

Da li znate šta rade posetioci na vašem sajtu? Ukoliko ne znate, ne možete ni da ih bolje zainteresujete za vaš biznis.

Društvene mreže

Da li se na vašim profilima nalaze samo brojevi pratilaca i lajkova ili je to vaša verna publika?

Naši klijenti i partneri

Kompanije koje su nam dale poverenje i sa kojima uspešno sarađujemo