Google oglašavanje

Google oglašavanje povećava vidljivost vašeg biznisa! Prednost je to što prve rezultate možete uočiti čim google kampanje počnu sa radom.Želite da se što bolje i brže pozicionirate u sam vrh google-a? Ovakvo oglašavanje vam daje mogućnost da se u što kraćem roku popnete na neku od prvih pozicija pretraživača. Time dobijete više poseta veb sajtu. 

Optimizacijom kampanja google oglašavanja, dobijate relevantne posetioce koji daljim tehnikama animacije publike pretvaramo u kupce ili korisnike vaših usluge.

Jedna od najbitnijih stvari u biznisu je da budete vidljivi vašoj ciljnoj grupi. Ovakav vid advertisinga vam nudi mogućnost da vašoj publici uvek budete vidljivi, i to po veoma niskim cenama. 

Jeste li sigurni da ne bacate novac kroz Google oglašavanje?

Preko 200+ analiza nam je dalo zaključak da na svakom Google Ads accountu postoji element koji uzaludno troši novac, a ne donosi nikakvu korist. Da li znate šta je to na vašem account-u? 

Šta je Google oglašavanje?

Plaćeni oglasi koji se prikazuju u pretragama google.com. Tehnika online oglašavanja koju koriste milioni kompanija širom sveta je svakako google oglašavanje. 

Predstavlja veoma moćan alat za sve sfere oglašavanja putem interneta. Neke od osnovnih stvari na koje utiče google advertising je:

1) Povećanje svesti o brendu
2) Generisanje relevantnog saobraćaja
3) Povećanje prodaje
4) Povećanje profita

Advertising na Google mreži nam daje mogućnost oglašavanja u velikom broju različitih formi. Kada pričamo o formama, mislimo na konkretne formate koje plasiramo korisnicima. Najgrublja podela formata je na:

1) Tekst
2) Statični baner
3) Interaktivni baner
4) Video 

Postoji veliki broj različitih vrsta kampanja, a više o njima možete saznati na linku.

Da li ste znali?

Svake sekunde google obrađuje približno 63000 pretraga! Pri tome Google oglašavanje učestvuje na većini stranica sa rezultatima pretrage. Google oglasi, koje plaćaju preduzeća, mogu biti izuzetno uspešno i snažno sredstvo za povećanje profita. 

Uz to može služiti i za generisanje relevantnih, kvalifikovanih posetilaca na vaš veb sajt u tačno pravo vreme, kada ljudi traže artikle ili usluge koje vaša kompanija pruža.

 

Na pravom ste mestu da saznate šta je Google oglašavanje i kako ga koristiti u cilju podizanja profita kompenije.

Platforma za Google oglašavanje - Google Ads

Oglasi koji su plasirani putem kampanja Google oglašavanja se pojavljuju na vrhu pretrage. U zavisnosti od broja uređaja mogu se pojaviti u prva 3 ili 4 mesta ili na dnu stranice. Prepoznaju se po znaku “ad“ ili oglas.

 

Ovakvo oglašavanje dodatno nudi multimedijalne oglase koji se prikazuju na Google mreži multimedijalnog oglašavanja. Mreža multimedijalnog oglašavanja je širok asortiman spoljnih, autsajderskih veb lokacija koje sarađuju sa Google-om i pristale da daju prostor kampanjama Google kampanjam. 

Google oglašavanje na Mreži multimedijalnog oglašavanja može biti u tekstualnom, slikovnom, video ili dizajnerskom obliku i mogu se pojaviti u drugačijem obliku. Ovo uključuje remarketing kampanje. U slučaju korišćenja AdSense-a, vaši oglasi bi se prikazivali na određenim delovima sajta koji je vlasnik ovakvih stranica odabrao.

Platforma koja je najpoznatija po kampanjama baziranim na ključnim rečima se upravo zove Google ads. Oglašivači za svoje kampanje Google oglašavanja biraju skup fraza na koje će se fokusirati i koje dovode relevantne posetioce na veb sajt. Reči su odabrane tako da će ih pojedinci upotrebiti dok traže proizvod ili uslugu koja im je potrebna. Kada smo pravilno odabrali ključne reči, plasiramo kampanje. 

Korisnici koji kucaju te ključne reči, u trenutku kada su u potrazi za proizvodom ili uslugom, mi im serviramo baš ono što traže. Upravo zbog toga su Google search kampanje najprofitabilniji tip kampanje Google oglašavanja. U trenutku kada korisnici kliknu na oglas, oglašivač plaća određeni trošak (cena po kliku, poznatiji kao CPC), koji zavisi od velikog broja faktora. Kvalitetno Google oglašavanje se zasniva na snižavanju cene klika sa istim ili većim brojem relevantnih poseta sajtu.

Google Ads Aukcija

Da biste „osvojili“ oglasno mesto na pretraživaču ili nekom drugom veb sajtu i videli da se vaš Google oglas prikazuje za određene fraze i ključne reči, morate da poboljšate ocenu kvaliteta i ceku koju ste spremni da platite za klik. Što je vaša ocena kvaliteta veća u odnosu na iznos konkurenciju, vaša promocija će biti bolja. Prateći elementi (između ostalih) utiču na vašu ocenu kvaliteta:

  • Relevantnost vašeg oglasa u odnosu na upit
  • Procenat klika korisnika na oglas
  • Relevantnost vašeg Google oglašavanja u odnosu na to šta se nalazi na stranici gde vodite korisnike

Prednosti postizanja visokog kvaliteta Google oglašavanja

 

  • Niži troškovi – Google nagrađuje oglašivače sa odličnim rezultatima smanjujući njihove troškove po kliku (CPC), pri čemu će rasti ROI.

 

  • Šira prisutnost – Kada imate odlične ocene, vaši oglasi će se sve češće prikazivati, na boljim pozicijama na SERP-u. Ovo vam omogućava da dobijete više prikazivanja i poseta bez podizanja troškova.

Troškovi Google oglašavanja

Cena Google oglašavanja razlikuje se u zavisnosti od različitih promenljivih, uključujući konkurentnost ključnih reči i industrije, geografsko područje, kvalitet vođenja kampanja i to je samo početak.

U SAD-u je uobičajeni trošak po kliku za Google search oglase približno 2,32 USD. U različitim zemljama troškovi za Google oglašavanja su višestruko manji. U našem regionu se u proseku kreću ispod 0.2€ po kliku.

Benefiti Google oglašavanja

Postoji veliki broj benefita koje donosi oglašavanje na Google mreži. Benefiti koje prepoznajemo su:

  • Podizanje svesti o brendu
  • Veliki broj target opcija
  • Kontrola budžeta
  • Brži efekti od SEO
  • Nezavisnost u odnosu na promenu algoritma
  • Remarketing
  • Merljivost performansi
  • Analiza konkurencije
  • Smart kampanje

Naši klijenti i partneri

Kompanije koje su nam dale poverenje i sa kojima uspešno sarađujemo