Google display kampanje

Google display kampanje su tip google kampanje koje za cilj imaju plasiranje marketinške poruke u vidu grafičkog rešenja (Banera).

Cena klika ovakvih kampanja su često mnogo niže od ostalih vrsta kampanja. Zbog ovoga se često koriste za generisanje saobraćaja koji će se posle segmentirati prema značajnosti i usmeriti ka glavnom cilju. Glavni cilj može biti prodaja, rezervacija, prokupljanje leadova ili mnogo drugih stvari u zavisnosti od branše i strategije poslovanja.

Display kampanje nam daju mogućnost targetovanja specifičnih publike. Ova mogućnost se može iskoristiti tako što se testiranjem različitih publika google display kampanja pronađe ona koja ima najveći stepen konverzije. Ovo znači da je pronađena publika koja je najprofitabilnija za dati biznis.

Pravilnim segmentiranjem publige izbegavamo nerazumno rasipanje budžeta na publike koje nisu profitabilne.

Kada smo pričali o vrstama targeta, veoma je bitno napomenuti da nam ove vrste kampanja daju mogućnost segmentiranja na osnovu:

Demografije

Publike

Ključnih reči

Placemenata

Demografija

Da li ste spremni za promenu?

Besplatno proverite da li na vašim accountima postoji prostor za poboljšanje 

Ova vrsta targetiranja nam daje mogućnost da segmentiramo publiku kojoj želimo da plasiramo marketinšku publiku na osnovu demografskih obeležja. Dve demografske odlike koje se najčešće koriste jedu godine starosti i pol publike. 

Osim ove dve odlike postoje opcije kao što su status roditeljstva i prosečna mesečna primanja. Ovo su ipak naprednije opcije koje nisu podržane u Srbiji i zemljama regiona. Pomenute opcije se mogu koristiti u razvijenim zemljama

 

Publika

Publika je jedna od najzanimljivijih opcija targetovanja. Daje nam mogućnost da targeritamo ljude prema odlikama, interesovanjima i akcijama koje su uradili na našem sajtu ili platformi.

Najbolja gruba podela targetovanja na osnovu publike je prema:

Navikama – Ovde nam google daje veliki broj različitih grua ljudi za koje on smatra da imaju određene životne navike.

Interesovanjima i onome šta trenutno pretražuju – Google algoritam smešta publiku u grupe po tome šta ih trenutno interesuje i šta pretražuju.

Remarketing – Ovo je vrsta targeta gde uzimamo publiku koja je bila na našem sajtu ili platformi, ili je tamo uradila neku od željenih akcija.

 

Ključne reči

Ovo je po malo zastareo način targetovanja, za koji i sam google kaže da nije precizan. Iskustva su razna, od onih da je način targetovanja potpuno pogrešan do onih gde publika radi odlično. Svakako je treba isprobati sa ograničenim budžetom i izvući zaključke.

Ideja je da google smešta ljude u određene publike prema ključnim rečima koje su kucali na pretraživaču. Ovo bi značilo da u branšama gde je klik na search kampanjama preskup, mogli dobiti jeftine klikove na google display oglase što bi smanjilo cenu klika i učinili google profitabilnom platformom za oglašavanje.

Placementi

 

Odabir placementa je odabir konkretnih web sajtova ili aplikacija gde želimo da se oglas pojavi. Ovo je jako interesantno ukoliko znamo web sajtove koji su relevantan izvor saobraćaja i bave se temama koje su srodne poslovanju firme koja se oglašava. Ovde često mogu da budu zanimljivi stručni portali ili konkrenti youtube kanali iz branše. 

Naše usluge

Specijalizovani smo za sledeće usluge:

Google oglašavanje

Mislili ste da je put do vrha google pretraživača dug? Postignite to u jednom danu

SEO

Vaš sajt mora biti optimizovan prema Google pravilima kako bi vremenom dobio visoku poziciju.

Web analitika

Da li znate šta rade posetioci na vašem sajtu? Ukoliko ne znate, ne možete ni da ih bolje zainteresujete za vaš biznis.

Društvene mreže

Da li se na vašim profilima nalaze samo brojevi pratilaca i lajkova ili je to vaša verna publika?

Naši klijenti i partneri

Kompanije koje su nam dale poverenje i sa kojima uspešno sarađujemo