Društvene mreže
Kako tržište ide putem digitalizacije, tako se kompanije sve više fokusiraju na online komunikaciju sa svojim klijentima. Komunikacija se uprošćava i sve je manje kontakata putem maila ili telefona. Klijenti sve češće koriste komunikaciju sa kompanijama koje su im potrebne putem društvenih mreža. Ukoliko se komunikacija vodi ažurno daje se osećaj organizacije kao živog organizma.
Veoma je bitno komunicirati i redovno odgovarati na komentare i poruke klijenata na društvenim mrežama. Na ovaj način otvaramo novi kanal prodaje proizvoda ili usluga naše kompanije. Osim same komunikacije veoma je bitno i da profili izgledaju profesionalno. Za dobar izgled profila je potrebno napraviti pravu strategiju nastupa. Ovo znači da naš profil treba sadržati više različitih vrsta objava. Neke od njih trebaju biti prodajne, edukativne, zabave i slično. Sve ovo zavisi od vrste tržišna na kome klijent nastupa.

Da li ste spremni za promenu?
Besplatno proverite da li na vašim accountima postoji prostor za poboljšanje

Neke od obaveznih društvenih mreža koje klijent treba da poseduje su:
Facebook
Intagram
LinkedIn
Osim komunikacije i izgleda, veoma bitna stavka kod vođena društvenih mreža je i oglašavanje na istim. Gore pomenute društvene mreže nam daju veliki spektar različitih targeta koje je moguće upotrebiti. Na ovaj način možemo prišitriti prepoznatljivost brenda ili dopreti do ljudi kojima je potrebna usluga ili porizvod koji naša kompanija nudi.
Naše usluge
Specijalizovani smo za sledeće usluge:

Google oglašavanje
Mislili ste da je put do vrha google pretraživača dug? Postignite to u jednom danu

SEO
Vaš sajt mora biti optimizovan prema Google pravilima kako bi vremenom dobio visoku poziciju.

Web analitika
Da li znate šta rade posetioci na vašem sajtu? Ukoliko ne znate, ne možete ni da ih bolje zainteresujete za vaš biznis.

Društvene mreže
Da li se na vašim profilima nalaze samo brojevi pratilaca i lajkova ili je to vaša verna publika?